Mangga Ad

Tuesday, June 22, 2010

Menjana Pendapatan online

Bulan lepas aku cadang nak tulis buku. Aku rasa nak jual dalam blog dan cetak sendiri. Tapi berbulan-bulan menulis tak juga siap sebab kesuntukan masa.Akhirnya projek aku terbengkalai.Dan dah menulis tak kan nak jual buku sebuah je. Tentu tak berbaloi.
Akhirnya aku dapat satu program dari kawan,tak perlu menulis tapi dapat jual buku berpuluh-puluh.Duit pulak tu masuk terus ke akaun kita 100 peratus. Eh bagus gak idea ni. Aku pun trylah... manalah ada rezeki, bukan mahal sangat modalnya.Masuk je...dah boleh jual. Bagusnya...fikirku.
Baca punya baca banyak plak kelebihannya .
Ada website percuma,sistem autodownline,duit masuk akaun kita, buku diberi. Bestnya. contoh-contoh buku yang ada untuk kita.

Aku pun masuklah... belasah jelah. Tak jadi pun tak akan miskin fikirku.Aku pun baca bismillah, cuba masuk je apa-apa yang boleh iklankan. iklan percuma, forum ,blog dan ikut je yang dicadangkan kat web tu. Wah...berbaloi rupanya. kena rajin iklankan. Sekarang ni , tengok maybank2u je, mesti duit masuk. Kawan-kawan cubalah. Mesti berbaloi....lepas juga duit untuk shoping2. Nak cuba pergilah laman web ni.

http://tunaisegera.com/?r=abang jo








No comments: